Nu vet det ett tag sen man skrev igen.. :(



Det som hänt är att jag träffat en super mysig kille.. Han är såååå underbar! kan inte sluta tänka på han.... Han gör mig aldeles varm i hela kroppen! :D 

Och så har jag fått en fast tjänst på Nyfors demensboende! :D sååå roligt! Kan inte fatta att jag kommer att vara fast anställd i komunen! heeelt overkligt! men hoppas bara att jag kommer att trivas på våning 6....

Idag så har jag vart på Ikea med Emelie, Jessica och Tessan.. heelt sjuka brudar! haha men kul hade vi iaf!

ne nu kanske man ska ta och göra sig i ordning för jobbet.. Idag så är det sista dagen på våning 3... kommer att sakna mina brudar sååå mkt! :(





Jag å min Pärla! :D <3



Ha det fint!


// Emmma


Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

<3 måste ses snart!

2010-11-19 @ 03:48:55
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0