''Rise and rise again until lambs become lions''

I tisdags och onsdags så hade jag introduktion på nyfors demens boende.. väldigt kul var det för att det kom fram att jag hade jobbat med två av personalen tidigare!!  det var riktigt skön att "slippa" lära känna alla...

Så i tordags så började mitt schema och jag skulle vara själv mellan 20.30 - 21.15... men det gick super bra! :D 
I fredags så jobbade jag dubbel pass..

Sen var det bara att dra hem så fort som möjligt och göra sig i ordning!! Jocke kom över och höll mig sällskap när jag fixade mig... sen körde han mig till Amanda där min Linda var! sen ramlade vi ner på krogen! :D  sen blev det efter fest hos Amanda.. vid halv 5 så tog jag taxi hem, var sååå trött... fick ett samtal när jag precis hade kommit hem.. Det var en kille som var på efter festen som undrade vart jag hade tagit vägen... sååå söt! vi hade flörtat redan på krogen... han ringde när han nästan var hemma och sa att jag skulle komma ut och följa med hem till honom... Han och jag bor ju nästan grannar! hahaha såå sjukt! följer med han hem.. Vi satt uppe nästan hela morgonen och snacka så underbart! :D

sen vid 2 på lördagen så skulle han till bolaget med en kompis.. så jag drog hem å hämta lite skit. rörde mig till Fia och Jari och vattnade deras blommor och kolla posten... Efter det så drog jag till Jossan och Anton.. Jossan fick färga mitt hår och ta topparna! Vill Absolut inte störa Micha nu med tanke på att lilla Leah ploppade ut den 29/9...

Tillbaka lördagen! Efter Jossan kladdat å klippt klart så rörde jag mig in tillstan igen och plockade upp Sandra! Vi åkte hem till mig gjorde oss i ordning, drack lite...  Jocke kom över och börja dricka... Tiden försvann och vi ramla ner på krogen klockan kvart över ett.... :P hahaha sen blev det att möta upp ***. Drog hem till han och vi kolla ett avsnitt av How I Met Your Mother. men höll på soch somna flera gånger om så då gick jag och la mig i hans säng.. Han låg och höll om mig heeela natten! :D  på söndagen att vi How I Met you Mother race! vid halv 5 så drog jag hem och packade lite och sen vid 5 så drog jag till sthlm! Sååå skönt att komma bort från stan lite! 

Idag så har jag hjälpt min farbror med att hämta och lämna massa saker... Ska strax börja med maten.. undra vad man ska hitta på för gott?!





                           Jag och Sandra i Lördags!






                                                           Ha de fiiint! För det ska jag ha!!!!  
                             
                                                                      Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0