Onsdagen 22/1

Hoppsan hejsan!

denna dag har varit fullspäckad! :) Beafisen ringde och väckte mig och sa att vi skulle iväg och sola! Då var det bara upp och hoppa! Efter solningen så åkte vi och handla lite! sen åkte jag ner till stannoch träffa Sandra och Elise! strosa en stund sen åkte vi hem till mig och fikade! Så mysigt!

När Sandra och Elise gick så började kag med att frosta av frysen! Gaaah så mycket is!!




Åkte en sväng till Bea och gick en promenad med Ace! Han vart såå lycklig när jag kom! Han kom med hajen!

när jag och Ace var på promenad så gick vi upp till Jimmy och Emma och Ace var jätte duktig med tanke på att Jimmy och Emma har tre katter! kissarna var völdigt avvaktande och Ace lyssnade på mig när jag sa till han!

ne nu ska jag forsätta med frysen! Måste få lite tid med Kim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0